Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/113/90-95

Elmar Məhərrəmzadə

Bakı Ali Neft Məktəbi

magistrant

https://orcid.org/0009-0007-2899-1124

elmar.mahharramzada@gmail.com

 

Müştəri əlaqələrinin inkişafına və reklam sənayesində müştəri istəklərinin yaradılmasına emosional zəkanın təsiri: “Tonuby LLC” nümunəsi

 

Xülasə

Son illərdə fərqinə varırıq ki, biznes sektorlarında inkişaf yalnız rəqəmlərlə deyil, həm də innovativ düşüncələrlə ölçülür. İndi hər bir şirkət bazar payını qazanmaq üçün işçilərinin qayğısına qalmalıdır. Tədqiqatımızın əsas məqsədi emosional zəkanın müştəri əlaqələrinin inkişafına təsirini araşdırmaqdır. Əmək fəaliyyətində emosional zəkanın nə dərəcədə tələb olunduğunu müəyyən etmək günümüzün mühüm problemlərindən biridir. Bu araşdırmanı apararkən Azərbaycanda reklam səna­yesində hansı performans göstəricilərinin kəmiyyət və keyfiyyətcə qiymətləndiriləcəyini müəyyən etdik. Müştəri yönümlü bir şirkət olaraq biz Tonuby LLC-ni nəzərdən keçirdik.

Emosional zəka müştərilərlə birbaşa əlaqəli olduğu üçün davranışda mühüm rol oynayır, ona görə də şirkətlər öz emosional zəka səviyyələrini qiymətləndirməli və bu sahəni təkmilləşdirmək üçün addımlar atmalıdırlar. Emosional zəka zamanla dəyişir və biznes göstəricilərinə təsir edir. Bu qiymətləndirmələrin müəyyən göstəricilərə necə təsir etdiyini ölçmək yalnız maliyyə nəticələri üçün deyil, həm də müştəri bazasının qorunması və davamlılığı üçün kritik əhəmiyyət kəsb edir. Nəticədə, işçilər arasında yüksək səviyyədə emosional zəkanın inkişafı müştəri məmnuniyyətini, sədaqəti və uzunmüddətli biznes uğurunu artıra bilər.

Açar sözlər: emosional zəka, müştəri məmnuniyyəti, reklam

 


Baxış: 291