Arxiv
ELMİ TƏDQİQAT - 2025 ELMİ TƏDQİQAT 2024 ELMİ TƏDQİQAT 2023 ELMİ TƏDQİQAT 2022 ELMİ TƏDQİQAT 2021

https://doi.org/10.36719/2789-6919/42/125-128

Qumru Balaxanova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

biologiya üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0000-0002-1709-1442

19_bq_91@mail.ru

Günel Məmmədova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

https://orcid.org/0009-0001-6916-7955

memmedovagunel564@gmail.com

 

Orta məktəblərdə ekosistemlər və ekoloji biliklərin formalaşdırılması

 

Xülasə

Bu tədqiqat orta məktəblərdə ekosistemlər və ekoloji biliklərin tədrisi prosesini araşdırır. Tədqiqatın məqsədi ekosistemlər mövzusunun şagirdlərə necə tədris edildiyini, hansı metodların tətbiq olunduğunu və bu tədrisin şagirdlərin ekologiya mövzusunda düşüncə və davranışlarına necə təsir etdiyini müəyyən etməkdir. Tədqiqatda müxtəlif məktəblərdə keçirilən dərslər müşahidə olunmuş, müəllimlər və şagirdlərlə müsahibələr aparılmışdır.

Tədqiqatın nəticələri göstərdi ki, interaktiv dərs metodlarının, vizual materialların və praktiki tapşırıqların istifadəsi şagirdlərin ekosistemlər haqqında biliklərini əhəmiyyətli dərəcədə artırır. Şagirdlər, təbiət hadisələri və ekosistemlər arasındakı qarşılıqlı əlaqələri daha yaxşı başa düşür və bu bilikləri gündəlik həyatlarına tətbiq edirlər. Müəllimlərin dərslərdə fəal iştirak etmələri və müzakirələri təşviq etmələri, şagirdlərdə ekologiya ilə bağlı məsuliyyətli yanaşmaların formalaşma­sına səbəb olur.

Tədqiqatın nəticələri, ekosistemlərin tədrisinin şagirdlərdə ekologiya və ətraf mühitə qarşı daha böyük hörmət və duyarlılıq yaratmağa kömək etdiyini göstərir. Tədris prosesində qarşılaşılan bəzi çətinliklərə baxmayaraq, ekosistemlər mövzusunun öyrədilməsi, şagirdləri daha məlumatlı, məsuliy­yətli və ekologiya sahəsində fəal fərdlər etməyə yönəldir. Bu yanaşma, həmçinin gələcəkdə təbiətə və ətraf mühitə dair problemlərin həllinə daha geniş bir sosial şüurun yaranmasına zəmin yaradır.

Açar sözlər: ekosistemlər, ekoloji biliklər, təbiət və ətraf mühit, ekoloji şüur, tədris metodları, məktəb dərsləri, ekoloji problemlər, müasir texnologiyalar


Baxış: 34