https://doi.org/10.36719/2789-6919/42/94-98
Suada Quliyeva
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0000-7774-7901
suadag8@gmail.com
Qara və ağ filmlərdə tonallıq anlayışı
Xülasə
Məqalədə kino tarixində xüsusi yer tutan və onun inkişafının əsası olan ağ-qara filmlərin əsas xüsusiyyətləri müzakirə olunur. Rəngli filmlər dövründə də populyarlığını qoruyub saxlayan bəzi ağ-qara filmlər vizual sənətə unikal yanaşma təqdim edir.
İlk səssiz filmlərdən başlayaraq səsli və rəngli filmlərin yaranmasına qədər rejissorlar ifadəli vizual dil yaratmaq üçün işıq, kölgə və teksturalardan fəal şəkildə istifadə etmişlər. Rəng olmamasına baxmayaraq, ağ-qara filmlərin tonal xüsusiyyətləri duyğuların, əhval-ruhiyyənin və simvolizmin çatdırılmasında əsas rol oynayırdı. Ağ-qara filmlərin tonal xüsusiyyətləri tünd qara rəngdən parlaq ağ rəngə qədər bütün çalarları əhatə edir. Bununla yanaşı, ağ-qara filmlərdə əsas aspektlər də seçilir.
Bu məqalədə ağ-qara filmlərin tonal xüsusiyyətlərinin bəzi aspektləri müzakirə olunur, işıq və rəng çalarlarını, texniki xüsusiyyətləri görə biləcəyimiz filmlərdən nümunələr təqdim olunur.
Texniki üsullar – işıqlandırma, lentin seçilməsi, filtrlərdən istifadə və post-prosessinq üsulları rejissor və operatorlara kontrast, detallılıq və təsvirin dərinliyini idarə etməyə imkan verir. Bu üsullar atmosferin çatdırılması, qəhrəmanların xarakterlərinin açıqlanması və dramaturgiyanın gücləndirilməsi üçün istifadə olunur.
Ağ-qara filmlər estetik ifadəliliyi və tamaşaçıların diqqətini mühüm vizual və emosional elementlərə yönəltmək qabiliyyəti sayəsində tələbatını qoruyub saxlayır.
Açar sözlər: ağ-qara filmlər, rəng, tonallıq, film, vizual, emosiyalar, dramaturgiya