DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/46/261-265
Günay Cəfərova
Bakı Dövlət Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0000-0698-1821
ceferovagunay750@gmail.com
Rəqəmsal dövrdə monitorinq və qiymətləndirmə: Yeni
yanaşmalar və alətlər
Xülasə
Rəqəmsal dövrdə təhsildə monitorinq və qiymətləndirmə proseslərinin əhəmiyyəti və inkişaf tendensiyaları bu və ya digər səviyyələrdə araşdırılması daim diqqət mərkəzindədir. Rəqəmsallaşma təhsil sisteminə çeviklik, şəffaflıq və obyektivlik gətirməklə təlimin keyfiyyətini artırmışdır. Elektron jurnallar, süni intellekt əsaslı qiymətləndirmə sistemləri və onlayn test platformaları təhsildə analitik yanaşmanı gücləndirmişdir. Rəqəmsal qiymətləndirmənin əsas üstünlükləri obyektiv nəticələr, sürətli geridönüşlərin, əlaqələrin və fərdiləşdirilmiş öyrənmə imkanlarıdır. Bununla yanaşı, məlumat təhlükəsizliyi, etik məsələlər və texnoloji çatışmazlıqlar bu sahədə mövcud olan əsas problemlər sırasındadır. Ənənəvi və rəqəmsal qiymətləndirmə metodları arasında fərqlər müqayisə edilərək onların üstün və zəif cəhətləri təhlil olunmuşdur. Məqalədə rəqəmsal qiymətləndirmənin təhsil prosesinə verdiyi töhfələr vurğulanmışdır. Effektiv tətbiq üçün pedaqoji və texnoloji hazırlıq vacib şərt kimi qeyd olunmuşdur. Gələcəkdə bu sahədə daha çevik, ədalətli və etik əsaslı qiymətləndirmə sistemlərinin formalaşması məqsədəuyğun hesab edilir. Rəqəmsal qiymətləndirmə təhsilin davamlı inkişafına xidmət edən mühüm vasitə kimi dəyərləndirilməlidir.
Açar sözlər: Rəqəmsal təhsil, qiymətləndirmə, monitorinq, süni intellekt, onlayn testlər, təhsil texnologiyaları, fərdiləşdirilmiş öyrənmə, elektron jurnallar, təhsildə innovasiya, informasiya təhlükəsizliyi