Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/123/111-117

Selcan Ələkbərli
Naxçıvan Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0002-9254-7056

seljanalakbarli@ndu.edu.az

Rəqəmsal qloballaşma dövründə dövlətin kommunikasiya

siyasəti və ictimai etimadın formalaşması: Azərbaycan və Özbəkistan təcrübəsi

 

Xülasə

 

Məqalədə rəqəmsal qloballaşma dövründə dövlətin kommunikasiya siyasətinin ictimai etimadın formalaşmasındakı rolu elmi əsaslarla və çoxşaxəli yanaşma çərçivəsində hərtərəfli şəkildə təhlil olunur. Qloballaşma şəraitində informasiya cəmiyyətinin inkişafı, rəqəmsal texnologiyaların dövlət idarəçiliyinə inteqrasiyası və sosial medianın ictimai rəyin formalaşmasında artan təsiri dövlət–cəmiyyət münasibətlərində tamamilə yeni bir mərhələ yaradıb. Bu prosesdə dövlətin kommunikasiya siyasəti sadəcə informasiya ötürmə vasitəsi kimi deyil, həm də ictimai etimadın möhkəmləndirilməsi, şəffaf idarəetmənin təmin olunması və vətəndaş iştirakçılığının artırılması üçün strateji alət kimi çıxış edir.

Araşdırmada Azərbaycan və Özbəkistan kimi postsovet məkanının iki aparıcı ölkəsinin təcrübəsi müqayisəli şəkildə öyrənilir. Hər iki ölkədə rəqəmsal hökumət modellərinin — “ASAN Xidmət”, “my.gov.az”, “Rəqəmsal Azərbaycan 2030” və Özbəkistanda “my.gov.uz”, “Rəqəmsal Özbəkistan 2030” strategiyalarının — tətbiqi ictimai etimadın güclənməsinə mühüm töhfə vermişdir. Bu təşəbbüslər sayəsində dövlət xidmətlərinin şəffaflığı artmış, korrupsiya riskləri azalmış və vətəndaşların dövlətə olan inamı yüksəlmişdir.

Məqalədə həmçinin göstərilir ki, dövlətin kommunikasiya siyasətinin uğurlu həyata keçirilməsi yalnız texnoloji yeniliklərlə deyil, həm də etik prinsiplərə əsaslanan informasiya idarəçiliyi ilə bağlıdır. Açıq məlumat siyasətinin tətbiqi, dövlət strukturlarının hesabatlılığının təmin edilməsi, ictimai rəyin nəzərə alınması və vətəndaşlarla iki istiqamətli ünsiyyətin qurulması dövlətin legitimliyinin möhkəmləndirilməsində əsas amillərdəndir.

Bundan əlavə, tədqiqatda rəqəmsal kommunikasiya mühitində yaranan yeni çağırışlar — o cümlədən dezinformasiya, kibertəhlükəsizlik problemləri və “etimad böhranı” fenomeni — elmi-nəzəri aspektdə təhlil edilir. Bu kontekstdə dövlətin kommunikasiya siyasətinin yalnız informasiya yayımı ilə məhdudlaşmaması, eyni zamanda etibarlı, təhlükəsiz və şəffaf informasiya ekosisteminin formalaşdırılmasına yönəlməsi vacib hesab olunur.

Nəticə etibarilə, məqalə göstərir ki, rəqəmsal qloballaşma dövründə dövlətin kommunikasiya siyasəti ictimai etimadın əsas dayaqlarından biri kimi çıxış edir. Azərbaycan və Özbəkistanın təcrübələri sübut edir ki, şəffaflıq, hesabatlılıq, açıq hökumət və rəqəmsal diplomatiya prinsiplərinə əsaslanan idarəetmə modeli yalnız dövlətin səmərəliliyini artırmır, həm də vətəndaşların dövlətə olan inamını uzunmüddətli perspektivdə möhkəmləndirir.

Açar sözlər: rəqəmsal qloballaşma, dövlət kommunikasiya siyasəti, ictimai etimad, rəqəmsal idarəetmə, şəffaflıq, hesabatlılıq, vətəndaş iştirakçılığı, Azərbaycan, Özbəkistan, e-hökumət, açıq məlumat siyasəti, rəqəmsal diplomatiya, informasiya təhlükəsizliyi

 


Baxış: 42