Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Fidan Knyaz qızı Babayeva
Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti
assistent-müəllim
babayevafidan2013@gmail.com

İSTEHLAK BAZARI VƏ ONUN TƏNZİMLƏNMƏSİ PROBLEMLƏRİ
Xülasə
Bazar şəraitinə keçid iqtisadiyyatlı ölkələr üçün bütövlükdə ictimai iqtisadi yüksəliş göstəri­ci­lə­rini məhdudlaşdıran, ticarət əlaqələrinin möhkəmlənməsini əngəlləməyə başlayan istehlak əmtəə və xidmətləri bazarının kifayət qədər kompleksli şəkildə inkişafa nail olmamış sistem xarakterikdir. Belə ki, məhz istehlak əmtəə və xidmətləri bazarı – milli iqtisadi sistemin sosial-iqtisadi əsasıdır və buna əsasən bildirmək olar ki, kommersiya fəaliyyətinin bünövrəsi bu sferada formalaşır. İstehlak bazarının öyrənilməsi istənilən iqtisadi qurumdan, həm bilavasitə əmtəə iehsalçılarından, ticarət vasitəçilərindən, çeviklik, obyektiv bazar şərtlərinə uyğunlaşmaq imkanları və qabiliyyəti, eyni zamanda, müxtəlif kompleksli tədqiqat metodlarının tətbiqi vasitəsilə onlara məqsədli şəkildə təsir mexanizmlərinin axtarışını tələb edir.
Açar sözlər: İstehlak bazarı, pul, maliyyə, kreditləşmə, fiskal siyasət, demoqrafik vəziyyət, kommersiya

Fidan Knyaz Babayeva
Consumer market and problems of its regulation
Summary
The transition to a market economy is characterized by an underdeveloped system of consumer goods and services, which limits the indicators of socio-economic growth as a whole and begins to hinder the strengthening of trade relations. Thus, the market of consumer goods and services is the socio-economic basis of the national economic system, and based on this, it can be said that the foundation of commercial activity is formed in this area. The study of the consumer market requires any economic entity, as well as direct producers of goods, trade intermediaries, agility, ability to adapt to objective market conditions, as well as the search for mechanisms to influence them through the application of various complex research methods.
Key words: Consumer market, money, finance, lending, fiscal policy, demographic situation, commercial




Baxış: 868