Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/102/122-127

Nurlana Tağıyeva

Xəzər Universiteti 

magistrant

tagiyevanurlana34@gmail.com


TƏHSİL SEKTORUNUN DİNAMİKLƏRİ VƏ TƏHSİLDƏ MARKETİNQ STRATEGİYALARI


Xülasə

İstənilən müəssisədə marketinq fəaliyyətinin həyata keçirilməsi və onun tərkib hissəsi kimi strategiyanın işlənib hazırlanması marketinq kompleksinin elementlərinin əlaqələndirilməsi vasitəsilə təmin olunur. Belə ki, ilk növbədə istehlakçıya-təhsil alan fərdlərin tələbatına uyğun olaraq hansı xidmətin lazım olacağı dəqiqləşdirilir, daha sonra bu xidmətin keyfiyyətinə, onun bölüşdürülməsi və satışına – yəni təhsil alana çatdırılmasına, eyni zamanda məhsulun qiymətinə və onun satışının stimullaşdırılmasına və reklamına aydınlıq gətirilir. Bu sferada marketinq fəaliyyətinin icra olunmasında həm də nəzarət funksiyası icra olunmalıdır. Məqalədə təhsil sektorunun dinamikləri araşdırılır və təhsildə marketinq strategiyaları təhlil predmetinə çevrilir. 

Açar sözlər: təhsil, marketinq, strategiya, istehlakçı, müəssisə


Nurlana Taghiyeva

Khazar University

master student

tagiyevanurlana34@gmail.com


Dynamics of the education sector and marketing strategies in education


Abstract

The implementation of marketing activities in any enterprise and the development of a strategy as a part of it is ensured by coordinating the elements of the marketing complex. So, first of all, it is specified what service will be needed according to the needs of the consumer-educated individuals, then the quality of this service, its distribution, and sale - that is, its delivery to the student, and at the same time the price of the product and the stimulation and advertising of its sale are clarified. The control function should also be performed in the implementation of marketing activities in this sphere. The article examines the dynamics of the education sector and analyzes marketing strategies in education.

Keywordseducation, marketing, strategy, consumer, enterprise


Baxış: 287