DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/47/112-116
Rübabə Məmmədova
Naxçıvan Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0000-0003-2892-2974
rubabem@yahoo.com
Təlim fəaliyyətinin psixoloji prosesi
Xülasə
Mövcud təlim sistemi daha çox illustrative izahat prinsipinə istinad edir. Bu sistem şagirdlərə müəyyən bilikləri mənimsətmək, onlara bir sıra vərdişlər aşılamaq imkanı verir. Təlim prosesinin əsas məqsədi bilik verməkdir. Bəzən təlim prosesində yüksək göstəricilərə nail ola bilmirik. Bunun səbəbini bəziləri şagirdlərdə, bəziləri müəllimlərdə, bəziləri isə təlim üsullarının şagird və müəllimlərin tələbatını lazımi səviyyədə ödəyə bilməməsində görürlər. Bəziləri də təlim üsullarının müvəffəqiyyətli həyata keçirilməsinə mane olan əsas səbəblərdən birini də sosial amillərdə görürlər. Təlim prosesində qazandığımız müvəffəqiyyətsizliyin əsas səbəblərini təlimin psixoloji mexanizmlərini, onu psixoloji cəhətdən necə idarə etməyi, şagirdin psixi inkişafında təlimin nə kimi rol oynadığını bilməməyimizdən irəli gəlir. Müşahidələr göstərmişdir ki, uşaqların idrak imkanları mövcud proqramların nəzərdə tutduğundan çox genişdir. Uşağın bilik əldə etmək imkanları geniş olsa da, hüdudsuz deyildir. Uşağın bilik əldə etmək imkanları geniş olsa da, hüdudsuz deyildir. Təlimin son nəticəsi, təkcə xarici amillərlə deyil, həm də daxili amillərlə şərtlənir. Bu iki amil vəhdət təşkil etdikdə təlim müvəffəqiyyətlə nəticələnir. Məqalədə təlim prosesində şagirdlərlə işləyərkən onlara psixoloji yanaşma üsullarından danışılır.
Açar sözlər: təlim prosesi, üsulları, mexanizmi, psixi inkişaf, müşahidə, tədqiqat