https://doi.org/10.36719/2706-6185/45/243-246
Məryəm Muxtarova
Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti
bakalavr
https://orcid.org/0009-0009-6104-6380
muxtarova.meryem2000@gmail.com
Turizmin idarə edilməsində innovativ biznes modelləri: dizayn və
rəqəmsal transformasiyanın rolu
Xülasə
Turizm sənayesi rəqəmsal innovasiya və dizayn təfəkkürü ilə əlaqədar dərin transformasiya yaşayır. Bu araşdırma müştəri məmnuniyyəti, əməliyyat səmərəliliyi, gəlir artımı və investisiya gəlirliliyi (ROI) kimi kəmiyyət metrikləri istifadə edərək ənənəvi yanaşmalarla müqayisədə müasir biznes modellərinin təsirini təhlil edir. Weighted Net Promoter Score (WNPS) modeli rəqəmsal həllərlə müştəri məmnuniyyətinin əhəmiyyətli dərəcədə artdığını göstərir. Süni intellektə əsaslanan avtomatlaşdırma xərcləri 27% azaltdığından əməliyyat səmərəliliyi artır. Gəlirin artımı rəqəmsal tətbiqin maliyyə qabiliyyətini nümayiş etdirərək 9,45% illik ümumi artım tempini (CAGR) izləyir. Süni intellektə əsaslanan fərdiləşdirmə dönüşüm nisbətini 20% artırır, bu da müştərilərin iştirak səviyyəsinin artmasına səbəb olur. Rəqəmsal transformasiya üçün investisiya gəlirliliyi (ROI) 300% -ə çatır və iqtisadi üstünlüyünü sübut edir. Bundan əlavə, logistika reqressiyası və xətti proqramlaşdırma kimi qabaqcıl riyazi modellər AI tərəfindən idarə olunan strategiyaların üstünlüyünü təsdiqləyir. Bu nəticələr turizm müəssisələrinin rəqabətli qalmaq üçün rəqəmsal trans formasiyanı qəbul etməsinin zəruriliyini vurğulayır. Tədqiqat belə nəticəyə gəlir ki, süni intellekt, avtomatlaşdırma və dizayn təfəkkürünün inteqrasiyası müştərilərə xidmət keyfiyyətinin yaxşılaşdırılmasına, səmərəliliyin və əhəmiyyətli maliyyə faydalarının artırılmasına gətirib çıxarır. Bu araşdırma turizm idarəçiliyində innovativ biznes modellərini qəbul etmək üçün məlumatlara əsaslanan baza təmin edir.
Açar sözlər: rəqəmsal transformasiya, turizmdə süni intellekt, biznes modelləri, ROİ, müştəri məmnuniyyəti, gəlir artimi, əməliyyat səmərəliliyi