https://doi.org/10.36719/2789-6919/43/57-61
Nigar Süleymanova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
https://orcid.org/0009-0009-8898-0421
amiraslanigar99@gmail.com
Üslubiyyatın tədrisi və dilin funksional istifadə prinsipləri:
düzgünlük, dəqiqlik və aydınlıq
Xülasə
Müasir Azərbaycan ədəbi dilinin xarakterik cəhətlərindən biri də onun müxtəlif üslublara malik olmasıdır. Həmin üslubları öyrənən, spesifik xüsusiyyətlərini fərqləndirən bölmə isə üslubiyyat adlanır. Məqalədə elmi-metodiki ədəbiyyatda üslubiyyat məsələlərinin qoyuluşu araşdırılmışdır. Orta məktəbdə üslubi məsələlərin qoyuluşu, bütün üslubların xüsusiyyətləri qısa şərh edilmişdir. Həmçinin, məqalədə dilçi alimlərin fərqli bölgüləri və təsnifatları nəzərdən keçirilmişdir. Nitqin üslubi baxımdan düzgün formalaşması Ana dili dərsləri zamanı üslubların tədrisində aparılan əlaqələndirmə və ümumiləşdirmə məsələləri izah edilmişdir. Həmçinin, nitqin düzgünlük, dəqiqlik, aydınlıq kimi əsas xüsusiyyətləri üslubiyyatla əlaqələndirilərək, nəzərdən keçirilmişdir.
Açar sözlər: üslubiyyat, bədii üslub, elmi üslub, rəsmi-işgüzar üslub, məişət üslubu, metodika, dilçilik, düzgünlük, dəqiqlik, aydınlıq