Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/120/114-117

Gülriyyə Məmmədova

Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti

https://orcid.org/0009-0002-0994-1520

mammadovagulriyya@gmail.com

Gülbaniz Alverdiyeva

Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti

https://orcid.org/0000-0001-8212-9876

gulbaniz.alverdiyeva70@gmail.com

Sevinc Mustafazadə

Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti

https://orcid.org/0009-0000-6914-078X

sevincmustafazade876@gmail.com

Natəvan Məmmədzadə

Gəncə Dövlət Universiteti

https://orcid.org/0009-0006-4119-4325

natavan.mammadzade@gdu.edu.az

Vəfa Muxtarova

Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti

https://orcid.org/0000-0002-1094-1758

i.vafa91@gmail.com

 

Xarici dilin ikinci dil kimi istifadəsi

 

Xülasə

 

XXI əsr linqvistik məkana çoxdillilik dövrü kimi daxil olmuşdur. Qloballaşma prosesi xalqlar və etnik qruplar, dövlətlər və qitələr arasında mənəvi sərhədləri və məsafələri tədricən silməkdədir. İnsanlar arasında mədəniyyətlərarası ünsiyyət çoxşaxəli olsa da, əsas ünsiyyət vasitəsi həmişə dil ola­caqdır. Bu baxımdan, hər bir ölkədə ikidillilərin və poliqlotların sayı, eləcə də belə bir insan ol­mağa can atanların sayı artır. Bu da, öz növbəsində, xarici dil müəllimlərinin üzərinə yeni vəzifələr qo­yur. Bu baxımdan, sosiolinqvistik elmdə doğma, birinci, ikinci və xarici dil anlayışları yenilən­miş, yeni fikir və baxışlar meydana çıxmışdır.

Xarici dilləri bilmədən kommunikativ səriştənin, yəni mədəniyyətlərarası qarşılıqlı əlaqənin for­malaşması mümkün deyil. Xarici dilə yiyələnməyin vacibliyinin dərk edilməsi cəmiyyətimizin hə­ya­tı­nın bütün sahələrinin beynəlmiləlləşməsinin, onun dünya birliyinə daxil olmasının nəticəsi kimi qiy­mətləndirilə bilər. Müasir mütəxəssis müəyyən bir sahədə fundamental hazırlığa malik, daim pe­şəkar inkişafa qadir olan geniş təhsilli şəxsdir.

Açar sözlər: ana dili, xarici dil, dildən istifadə, ünsiyyət, tədris metodları


Baxış: 224