https://doi.org/10.36719/2789-6919/43/62-66
Aynurə Bəkirova
Odlar Yurdu Universiteti
https://orcid.org/0000-0002-8268-3954
aynure.bekirova@oyu.edu.az
Aybəniz İsmayılova
Odlar Yurdu Universiteti
https://orcid.org/0000-0001-9931-9254
ismayilova.aybeniz@oyu.edu.az
Xarici dilin öyrənilməsi ilə ətraf mühit mədəniyyətinin formalaşdırılması
Xülasə
Məqalə gənclərdə xarici dilin öyrənilməsi vasitəsilə ekoloji mədəniyyətin formalaşdırılması mövzusunu əhatə edir. İngilis dili dərslərində ekoloji problemlərin öyrənilməsi təcrübəsi də nümunə kimi verilmiş və bu metodun bütün üstünlükləri və çatışmazlıqları təhlil edilmişdir. Ekoloji mədəniyyət təbiətə hörmət, ətraf mühitin mühafizəsi və ekosistemlərlə davamlı qarşılıqlı əlaqəyə yönəlmiş dəyərlər, biliklər, normalar və davranış təcrübələri sistemidir. Bu, insanın ehtiyacları ilə təbiətin ehtiyacları arasında tarazlıq üçün şüurlu istəyini təcəssüm etdirir. Ekoloji mədəniyyət müasir cəmiyyətdə və ətraf mühitə münasibətimizdə mühüm və çoxşaxəli rol oynayır. Ekoloji mədəniyyət, şübhəsiz ki, müasir cəmiyyətin nüvəsini təşkil edir. O, təkcə təbiətə qayğı göstərməyə çağırmır, bizim hər birimizin qarşısına çox əhəmiyyətli bir vəzifə qoyur: planetimizin gələcəyi üçün məsuliyyət daşımaq vəzifəsi. Dövrümüzdə ekoloji problemlər həmişəkindən daha kəskinləşib: iqlim dəyişikliyi, ekosistemlərin məhv edilməsi və ekoloji fəlakətlər. Bütün bunlar aktiv müdaxilə və qlobal səylər tələb edir. Ekoloji dəyərlərin və prinsiplərin gündəlik həyata daxil edilməsi təcili ehtiyaca çevrilir. Bu, təbii resurslardan səmərəli istifadə etmək, ətraf mühitə mənfi təsirləri azaltmaq və davamlı istehlak standartlarını dəstəkləmək deməkdir. Ekoloji mədəniyyət bizim və gələcək nəsillər üçün sağlam, təmiz və davamlı ətraf mühitin yaradılmasına ilham verir. Bu məqalədə xarici dil öyrənməklə gənc nəsildə ekoloji mədəniyyətin formalaşdırılması metodu təhlil edilir. Xarici dil cəmiyyətin sosial-iqtisadi, elmi-texniki və ümumi mədəni tərəqqisinin təsirli amili və ünsiyyət vasitəsi kimi ekoloji maarifləndirmə baxımından potensiala malikdir. Xarici dil öyrənilərkən ekoloji problemlərin, insan və təbiətin qarşılıqlı əlaqəsi, təbiətin mühafizəsi və resursların qorunması məsələlərinin nəzərdən keçirilməsi tələbələrin marağını artırır, onların lüğət ehtiyatını genişləndirir, fəal ünsiyyətə sövq edir. Xaricdə ekoloji problemlərlə tanışlıq ölkəmizdəki analoji vəziyyətlərlə paralellər aparmağa imkan verir və hər bir ölkənin ekoloji tarazlığın qorunması və saxlanması sahəsində müəyyən nailiyyətlərini görməyə kömək edir.
Açar sözlər: ekoloji mədəniyyət, ekoloji problemlər, tarazlıq, qlobal səylər, xarici dilin öyrənilməsi, aktiv müdaxilə