Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/123/89-92

İlkin Şərifov

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

https://orcid.org/0009-0002-6328-6125

ilkinsemedoglu@gmail.com

 

Ali təhsil müəssisələrinin idarəetmə fəlsəfəsində

innovativ və liderlik yanaşmaları

 

Xülasə

 

Müasir dövrdə qlobal rəqabətin artması, texnoloji yeniliklərin sürətlənməsi və cəmiyyətin intellektual potensialına olan tələbatın yüksəlməsi ali təhsil müəssisələrinin idarəetmə fəlsəfəsində yeni yanaşmaların tətbiqini zəruri etmişdir. Ənənəvi idarəetmə modelləri müasir dövrün çevik və dinamik tələblərinə tam cavab vermədiyi üçün innovativ və liderlik əsaslı idarəetmə fəlsəfəsi ön plana çıxır.

İnnovativ idarəetmə yanaşmaları ali təhsil müəssisələrində strateji planlaşdırma, qərar qəbuletmə, elmi tədqiqatların təşkili və resursların səmərəli istifadəsi kimi sahələrdə çevikliyi təmin edir. Bu yanaşmalar tədris prosesinə rəqəmsal texnologiyaların, distant təhsil modellərinin və süni intellekt əsaslı idarəetmə sistemlərinin inteqrasiyasını da əhatə edir.

Açar sözlər: ali təhsil müəssisələri, idarəetmə fəlsəfəsi, innovativ yanaşmalar, liderlik, transformasion liderlik, strateji idarəetmə, rəqəmsal transformasiya, təhsil keyfiyyəti, təşkilati mədəniyyət, effektiv idarəetmə

 

 


Baxış: 42