Arxiv
ELMİ TƏDQİQAT - 2025 ELMİ TƏDQİQAT 2024 ELMİ TƏDQİQAT 2023 ELMİ TƏDQİQAT 2022 ELMİ TƏDQİQAT 2021

DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/51/57-61

Fidan Hümbətova

Bakı Biznes Universiteti

doktorant

https://orcid.org/0009-0009-4342-3568

humbetovafidan28@gmail.com

 

Ali təhsildə keyfiyyət təminatı və onun

innovativ xüsusiyyətləri

 

Xülasə

 

Ali təhsildə keyfiyyətin təmin edilməsi məsələsi təhsil siyasətinin əsas prioritet istiqamətlərindən birinə çevrilmişdir. Qlobal rəqabətin artması, əmək bazarının dəyişən tələbləri, texnologiyaların sürətli inkişafı bununla yanaşı olaraq BMT-nin “Davamlı İnkişaf Məqsədləri”nin, xüsusilə də “Keyfiyyətli təhsil” məqsədinin həyata keçirilməsi zərurəti bu sahədə yeni, innovativ yanaşmaların tətbiqini daha da aktuallaşdırır.

Keyfiyyət təminatı anlayışı yalnız akkreditasiya və qiymətləndirmə mexanizmləri ilə məhdudlaşmır. Universitetlərin daxili idarəetmə strukturu, strateji planlaşdırması və davamlı inkişaf siyasəti keyfiyyət təminatı ilə sıx şəkildə əlaqəlidir. Müasir dövr ali təhsil müəssisələri üçün keyfiyyət təminatı sisteminin əsas məqsədi tədris, tədqiqat və ictimai fəaliyyət sahələrində səmərəliliyi artırmaq, şəffaflıq və hesabatlılığı təmin etmək, həmçinin tələbələrin məmnunluğunu yüksəltməkdir.

Bu məqalədə ali təhsildə keyfiyyət təminatının mahiyyəti, onun idarəetmə strukturları və innovativ xüsusiyyətləri təhlil olunur. Eyni zamanda, Azərbaycanda ali təhsil sistemində həyata keçirilən keyfiyyət təminatı mexanizmlərinin beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılması istiqamətində görülən tədbirlər və mövcud çətinliklər nəzərdən keçirilir. Nəticələr göstərir ki, innovativ idarəetmə yanaşmalarının tətbiqi ali təhsildə keyfiyyətin davamlı inkişafını təmin etməklə yanaşı, milli ali təhsil sisteminin qlobal təhsil məkanına inteqrasiyasını da gücləndirir.

Açar sözlər: ali təhsil, keyfiyyət təminatı, innovasiya, idarəetmə, davamlı inkişaf, akkreditasiya

 

 


Baxış: 9