Arxiv
ELMİ TƏDQİQAT - 2025 ELMİ TƏDQİQAT 2024 ELMİ TƏDQİQAT 2023 ELMİ TƏDQİQAT 2022 ELMİ TƏDQİQAT 2021

DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/52/43-48

Arzu Babayeva

Gəncə Dövlət Universiteti

pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0000-0003-3134-9187

arzu.babayeva@gdu.edu.az

Elmira Babayeva

Bakı Modern Təhsil Kompleksi

https://orcid.org/0009-0009-2899-520X

elmirab999@gmail.com

 

BREAK BIAS – cəmiyyətdə gender qərəzlərinin tanınması və qarşısının alınmasında texnologiyanın rolunun artırılması

 

Xülasə

 

Gündəlik həyatda, məktəb, iş yeri və ailə mühitində gender əsaslı qərəzlər hələ də mövcuddur və çox zaman ya əhəmiyyət verilmir, ya da həll olunmadan qalır. Gender bərabərliyi ilə bağlı artan məlumatlılığa baxmayaraq, bir çox şəxslər öz təcrübələrini paylaşmaq üçün təhlükəsiz və etibarlı kanallardan məhrumdurlar. Bu məqalədə gender qərəzlərinin tanınması, vizuallaşdırılması və müzakirə edilməsi üçün texnologiya əsaslı təşəbbüs olan Break Bias layihəsi təqdim edilir. Tətbiqdə anonim, interaktiv və psixoloji dəstəklə təmin olunan platforma təqdim edilməklə, ictimai şüurun, empatiya və konstruktiv dialoqun gücləndirilməsi hədəflənir. Break Bias həm məlumat xəritəsi, həm Sİ əsaslı psixoloji dəstək, həm də təhlükəsiz ünsiyyət mühiti təklif edir ki, istifadəçilər təcrübələrini qorxusuz şəkildə paylaşa bilsinlər. Məqalədə texnoloji innovasiyanın sosial ədalət üçün katalizator kimi rolu vurğulanır və göstərilir ki, texnologiya yalnız rahatlıq üçün deyil, həm də bərabərlik və etik şüur yaratmaq üçün istifadə edilə bilər. Göstərilir ki, Break Bias yalnız texnoloji təşəbbüs deyil, həm də sosial dəyişiklik və ədalət istiqamətində bir platformadır. Təqdim edilən layihə göstərir ki, texnologiya yalnız həyatımızı asanlaşdırmaq üçün deyil, həm də daha bərabər və inklüziv bir cəmiyyət yaratmaq üçün güclü vasitə ola bilər.

Açar sözlər: gender qərəzi, sosial, innovasiya, süni intellekt, təşəbbüs

 


Baxış: 16