Arxiv
ELMİ TƏDQİQAT - 2025 ELMİ TƏDQİQAT 2024 ELMİ TƏDQİQAT 2023 ELMİ TƏDQİQAT 2022 ELMİ TƏDQİQAT 2021

https://doi.org/10.36719/2789-6919/41/49-52

Aygün Sultanova

Naxçıvan  Dövlət Universiteti      

fizika üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0009-0006-7406-6055

aygunsultanova60@gmail.com

     

Fizikanın tədrisi və multimedia texnologiyaları

 

Xülasə

Fizikadan multimedia vasitələri məktəb fizika kursunun tədrisinin intensivləşdirməsində geniş imkanlara malikdir. Fizikanın tədrisində multimediadan istifadə fənnin öyrənilməsini şagirdlər üçün daha maraqlı və cəlbedici edir.

Fizikanın tədrisində multimediadan istifadədə əsas məqsəd şagirdlərə dərin bilik və bacarıqlar verməklə aşağıdakı məsələlər ətrafında müəllimlərdə yüksək peşəkarlıq kompetensiyasını təmin etməkdir. Fizikadan məsələ həllində səmərəli təlim metodlarından biri də kompyuter modelləş­dirməsidir. Bu metod məsələ həlli təliminin didaktik imkanlarını inteqrasiya etməklə şagirdlərin əqli və yaradıcılıq qabiliyyətlərini inkişaf etdirən vasitə hesab edilir. Kompyuterdə multimedia, formatda informasiyanın yazılması və canlandırılması xüsusi aparat və proqram vasitələrinin kömə­yi ilə yerinə yetirilir. Kompyuter multimedialı olması üçün minimum vasitələrə malik olmalıdır. Multimedialı kompyuterlərdə səsli informasiyaların yazılışı, diktafon və mikrofon kimi texniki vasitələrlə həyata keçirilir.

Multimedia çox faydalı və məhsuldar təhsil texnologiyası olub, interaktivliyi, müxtəlif əyani informasiyaların çevik inteqrasiyasını təmin etməklə, öyrənənlərin fərdi xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq motivasiyanı yüksəldir. İnteraktivlik informasiyanın təqdim edilməsində istifadə olunan başqa vasitələrə nəzərən multimedianın ən əhəmiyyətli üstünlüyüdür.

Məqalədə konkret olaraq, metodoloji suallara obyektiv və əsaslandırılmış cavablar, multimediadan fizika tədrisində  nə vaxt, harada və necə istifadə oluna biləcəyi haqqında məlumat verilir.

Açar sözlər: multimedia, interaktivlik, informasiya, animasiya, didaktik

 


Baxış: 112