https://doi.org/10.36719/2706-6185/44/352-360
Abdelkader Makhlouf
Nour Bachir Universitet Mərkəzi, El-Bayadh
https://orcid.org/0000-0001-6898-5975
a.makhlouf@cu-elbayadh.dz
Hanane Rabahi
Maghnia Universitet Mərkəzi
https://orcid.org/0000-0002-9111-733X
hanane.rabahi@gmail.com
Fransız ədəbiyyatının klassik əsərlərinin müxtəlif media və mədəni kontekstlərdə adaptasiyasını araşdırmaq
Xülasə
Bu məqalə Fransız ədəbiyyat klassiklərinin fərqli mühit şəraitlərində və müxtəlif mədəni formatlarda uyğunlaşdırılması proseslərini intersemiotik tərcümə çərçivəsi, mədəniyyətlərarası adaptasiya və onların təhsil təcrübəsinə təsirləri ilə araşdırır. Bu nəşrlərin əsasını təşkil edən nəzəri mövqeləri təsvir edərək, aralarından intermediallıq nəzəriyyəsi və mədəniyyət transferi nəzəriyyəsini vurğulayırıq. Hazırkı tədqiqat əvvəlki ədəbiyyatın sintezinə əsaslanır.
Buna görə də mövcud ədəbiyyatın sistematik icmalını aparmaq, həmçinin elmi məqalələrin və ya konkret nümunələrin empirik analizini həyata keçirmək tələb olunur ki, bu da ədəbi uyğunlaşma ilə bağlı nəzəri və praktiki problemləri tam başa düşməyə imkan verəcəkdir.
Məqalənin əsas məqsədləri uyğunlaşmaların ədəbiyyat kanonunu necə yenidən işlədiyini izləmək və bunun mədəni şüurun formalaşmasına və təkmilləşdirilmiş pedaqoji təcrübəyə necə töhfə verdiyini başa düşməkdir. Bu baxımdan, bu tədqiqat uyğunlaşma tədqiqatlarına, Fransız ədəbiyyat tədqiqatlarına və ümumilikdə mədəniyyət nəzəriyyəsinə, həm əvvəlki ədəbiyyatın, həm də empirik nəticələrin sintezi ilə töhfə verəcəkdir. Məqalə müasir qlobal kontekstlərdə interdisiplinar metodologiyaların və dinamik şəkildə dəyişdirilmiş narrativlərin əhəmiyyətini vurğulayır. Bu nəticələr, həmçinin, sürətlə dəyişən dünyada ədəbiyyatın və mədəniyyətin necə fəaliyyət göstərdiyini anlamağa işıq tutur. Tələbələrin ədəbi uyğunlaşma vasitəsilə əldə etdikləri pedaqoji faydalar empatiyanın və mədəniyyətlərarası kompetensiyanın artırılmasına xidmət edir.
Açar sözlər: uyğunlaşma tədqiqatları, Fransız ədəbiyyatı, mədəni uyğunlaşma, mədəniyyətlərarası təhsil, media tədqiqatları