DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/47/7-11
Müjkan Məmmədzadə
Hərbi Elmi Tədqiqat İnstitutu
pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru
https://orcid.org/0000-0001-5693-3748
mujkan@mail.ru
Hərbi təhsilin nəzəri və metodoloji əsasları:
müasir yanaşmalar və mənbə bazasının təhlili
Xülasə
Bu məqalə hərbi təhsilin nəzəri və metodoloji əsaslarını araşdırmaqla, müasir dövrün təhlükəsizlik çağırışları və texnoloji yenilikləri fonunda bu sahədəki inkişaf dinamikasını təhlil edir. Ənənəvi klassik nəzəriyyələr, o cümlədən Sun Tzu və Klauzevitsin müharibə fəlsəfələri, müasir analitik və liderlik yönümlü təlim modelləri ilə müqayisə edilir. Məqalədə distant və onlayn təhsil metodlarının, süni intellektin və böyük verilənlər analitikasının təlim prosesində istifadəsi geniş şəkildə izah olunur. Tədqiqatda NATO-ya üzv ölkələrin, xüsusilə Türkiyənin hərbi təhsil sistemlərində tətbiq edilən metodoloji yanaşmalar Azərbaycan Respublikasının hərbi təhsil modeli ilə müqayisə edilir. Azərbaycan Silahlı Qüvvələrinin müasir döyüş hazırlığında əldə etdiyi uğurlar, ölkədə tətbiq olunan yeni təlim və təhsil metodlarının effektivliyini təsdiqləyir. Məqalə nəticə olaraq vurğulayır ki, müasir hərbi təhsil sistemlərinin uğuru çevik metodologiyaların tətbiqi, analitik və strateji düşüncənin inkişafı, texnologiyanın təlimə inteqrasiyası və etik liderlik bacarıqlarının formalaşdırılması ilə sıx bağlıdır. Gələcəkdə isə hərbi təhsilin davamlı inkişafı üçün kiber təhlükəsizlik, süni intellekt və fərdi tədris modellərinin daha geniş tətbiqi zəruri olacaqdır.
Açar sözlər: hərbi təhsil, nəzəri əsaslar, metodologiya, strateji düşüncə, müqayisəli təhlil, NATO modeli