DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/89/106-111
Gülarə Əliyeva
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti
magistrant
SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRİN İSTEHLAKÇI DAVRANIŞINA
TƏSİRİ İSTİQAMƏTLƏRİ
Xülasə
İnternet, xüsusən də veb, işimizin və həyatımızın hər nöqtəsinə məlumat göndərmək və əldə etmək qabiliyyəti baxımından bir ünsiyyət inqilabı gətirib çıxardı. Bu inqilabla məlumat mübadiləsi və təhlili asanlaşdı və qlobal biznes dövrü sürətləndi. Digər tərəfdən, bu texnologiyanın istifadəsi bütün dünyada çox sürətlə artmağa davam edir. Xüsusilə 1990-cı illərdən sonra internet həm sürət, həm də çıxış baxımından kommunikasiya gücünün artması ilə kütləvi informasiya vasitələri arasında mühüm yer tutur. Morgan Stanley tərəfindən 2004-cü ildə aparılan araşdırmaya görə, 1994-cü ildə San Fransisko zəlzələsi elan edildi və internetdə yayımlandı, hətta CNN-i də geridə qoydu. Məqalənin əsas məqsədi sosial şəbəkələrin istehlakçı davranışına hansı dərəcədə təsir etdiyini müəyyənləşdirmək idi. Qarşıya qoyulmuş məqsədə çatmaq üçün maraq yönümlü sosial şəbəkələrin istehlakçı seçiminə təsiri istiqamətlərinin araşdırılmasını məqsədəuyğun hesab etmək olar. Məqalənin əsas məhdudiyyəti bu sahədə statistik məlumatların olmamasıdır.
Açar sözlər: sosial şəbəkə, kommunikasiya, marketinq, istehlakçı, davranış, internet
Gulara Aliyeva
Azerbaijan State Economic University
master student
Directions of influence of social networks on consumer behavior
Abstract
The Internet, especially the web, has brought about a communication revolution in terms of the ability to send and receive information to every point of our work and life. With this revolution, data sharing and analysis became easier and the global business cycle accelerated. On the other hand, the use of this technology continues to grow very rapidly all over the world. Especially after the 1990s, the Internet occupies an important place among mass media with the increase in communication power in terms of both speed and access. According to a 2004 study by Morgan Stanley, the 1994 San Francisco earthquake was announced and broadcast on the Internet, even surpassing CNN. The main goal of the article is to determine the extent to which social networks influence consumer behavior. In order to reach the set goal, it can be considered appropriate to investigate the influence of interest-oriented social networks on consumer choice. The main limitation of the article is the lack of statistical data in this field.
Keywords: social network, communication, marketing, consumer, behavior, internet