DOI: https://doi.org/10.36719/2707-1146/32/129-132
Vəfa Cavadova
Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti
magistrant
KLUBLAR VƏ ƏYLƏNCƏ MƏRKƏZLƏRİNİN TURANİMASİYA
PROQRAMLARINDA İSTİFADƏ PROBLEMLƏRİ
Xülasə
Turanimasiya sözü latınca bir dönmə hərəkətini bildirir. Turizm xidmətlərində animasiya elementləri dedikdə, biz, ekskursiya materialını (şou-muzeylər, kostyumlu xidmətlər və s.) daha əyani şəkildə qəbul etmək üçün canlandırma xarakteri daşıyan tərkibində animasiya elementləri olan turizm xidmətləridir. Bu sahədə turizm üçün ayrılan asudə vaxtın dəyərləndirilməsi və rekreasiya xarakiterini özündə birləşdirən animasiya xidmətlərindən bəhs edilir. Turanimasiya mütəxəssislərinin turistlərlə insani dəyərlərinin tətbiqi nəticəsində sağlamlıq proqramlarında, həm turanimatorların həm də turistlərin birlikdə iştirak etməsi nəticəsində əyləndirmək və yaradıcıllığını inkişaf etdirmək məqsədilə təqdim olunan ixtisaslaşdırılmış xidmətidir. Burada əsas məqsəd turistə planlı yeni xidmət növünün təqdim olunmasıyla xidmətin keyfiyyətinin yüksəldilməsi və turistin təmin olunma səviyyəsinin artırılmasıdır. İctimai iaşə obyektlərində də içki, qida və müxtəlif zövqə uyğun digər növ animasiyalar təqdim olunur.
Açar sözlər: turizm, animasiya, turanimasiya, klublar, əyləncə mərkəzləri
Vafa Javadova
Azerbaijan Tourism and Management University
master student
vafajavadova2001666@gmail.com
Usage problems in the entertainment programs of clubs and entertainment centers
Abstract
The Latin word turanimation means a turning motion. By animation elements in tourism services, we mean tourism services that contain animation elements that are animated to make the excursion material (show-museums, costume services, etc.) more visually appealing. In this field, the evaluation of free time allocated for tourism and animation services that include the character of recreation are mentioned. It is a specialized service provided in order to entertain and develop creativity as a result of the participation of tour animators and tourists together in health programs as a result of the application of human values of tour animation specialists with tourists. Here, the main goal is to improve the quality of the service and increase the level of satisfaction of the tourist by presenting a planned new type of service to the tourist. Public catering facilities also offer drinks, food and other types of animations suitable for different tastes.
Keywords: tourism, animation, tour animation, clubs, entertainment centers