DOI: https://doi.org/10.36719/2707-1146/36/24-29
Gülnarə İsmayılova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
kimya üzrə fəlsəfə doktoru
Elnarə Abdullayeva
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
magistrant
ƏLAVƏ YARIMQRUP METALLARI MÖVZUSUNUN TƏDRİSİ PROSESİNDƏ LABORATORİYA TƏCRÜBƏSİ VƏ PRAKTİK İŞLƏRİN APARILMASI PROSESİ ŞAGİRDLƏRDƏ FƏNNƏ MARAĞIN ARTIRILMASI VASİTƏSİ KİMİ
Xülasə
Məqalədə kimya fənninin tədrisi prosesində şagirdlərdə bacarıq və vərdişlərin formalaşmasında kimya eksperimentinin aparılmasına dair metodik işlər öz əksini tapmışdır. Kimya dərslərində müstəqil işlərin həyata keçirilmə prinsipi, laboratoriya məşğələlərinin növləri və təşkili səviyyəsi haqqında məlumat verilir. Sonda IX sinfin kimya kursunda metallar mövzusunun tədrisində idrak fəallığını inkişaf etdirən amillər göstərilir.
Açar sözlər: əlavə yarımqrup metalları, şagirdlər, fənnə maraq, nəzəri biliyi praktikaya tətbiq edilməsi, motivasiya, tədqiqatın aparılması
Gulnara Ismayilova
Azerbaijan State Pedagogical University
Doctor of philosophy in chemistry
Elnara Abdullayeva
Azerbaijan State Pedagogical University
Master student
Laboratory experience and the process of conducting practical work as a means
of increasing students' interest in the subject in the process of teaching the
subject of additional subgroup metals
Abstract
The article reflects the methodological work on conducting a chemical experiment in the formation of skills and habits of students in the process of teaching chemistry. Chemistry classes provide information on the principle of independent work, types and level of organization of laboratory classes.At the end of the IX grade chemistry course, the factors that develop cognitive activity in the teaching of additional semigroup metals are shown.
Keywords: additional semigroup metals, students, interest in the subject, applying theoretical knowledge to practice, motivation, conducting research