DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/101/304-310
Ramazan Eyyubov
Odlar Yurdu Universiteti
riyaziyyat üzrə fəlsəfə doktoru
Sevda Abulova
Bakı, Azərbaycan
seva-abulova@mail.ru
Həqiqət Əşirova
Odlar Yurdu Universiteti
Rasim Nərmanov
ADPU, Şamaxı filialı
RİYAZİYYAT DƏRSLƏRİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN BURAXDIĞI TİPİK SƏHVLƏR
Xülasə
Məlumdur ki, bir qaydan dərk etmək, düsturu öyrənmək müəyyən çətinliklər yaradır, onlar tətbiq etmək yaddan çıxır. Bu mənada həllin taplması və əsaslandırılması üçün qaydanı bilmək lazımdır. Lakin şagirdlərin əksəriyyəti məsələni həll etmək üçün tətbiq edilməli olan düstur və qaydaları formal olaraq öyrənməklə əlaqəli olmayan qaydalar toplusu kimi qəbul edirlər. Odur ki, şagirdlərə qaydalarn formal mənimsənilməsi nəticəsində buraxlan səhvlərin qarşısını almaq və səhvləri düzəltmək üçün xüsusi modeldən istifadə etmək lazım gəlir. Müəllimin rəhbərliyi altnda agirdlərin özləri tərəfindən səhvlərin tapılması və düzəldilməsi, öyrənilməsi və təhlili, riyaziyyatın öyrənilməsinə idrak marağının formalaşmasında təsirli vasitəyə çevrilir.
Şagirdlərin özləri bu səhvlərin nədən irəli gəldiyini, nədən qaynaqlandığını izah edə bilmirlər. Səhvlərin əksəriyyəti biliyin olması və ya olmaması ilə birbaşa əlaqəli deyil, hansı ki, yaxşı oxuyan şagird səhvlər edə bilər. Bəzi dərin hesablama əməliyyatlarnn aparan zaman şagird səhvləri bir qədər azalda bilər, amma aradan qaldra bilməz. Belə səhvlərdən xilas olmaq mümkündürmü?. Şagird diqqətlə qərar verməli, nələr olduğunu bilir, amma özünə kömək edə bilmir.Riyaziyyatı şagirdin öyrənilməsi, ona xas olan nəticəyə ən vicdanlı və məsuliyyətli münasibəti deməkdir. Bu isə o deməkdir ki, ona yoxlamaq bacarığını öyrətmək lazımdır.
Qeyd edilən məsələni həll etmək üçün araşdırılması buraxlan səhvlərin qarşısını almaq və səhvləri düzəltmək üçün xüsusi modeldən istifadə etmək lazım gəldiyi əsasən nəzərdən keçirilmişdir.
Açar sözlər: səhv, öyrənmək, şagird, riyaziyyat,düstur, qayda, öyrənmək
Ramazan Eyyubov
Odlar Yurdu University
Doctor of philosophy in mathematics
eyyubov54@mail.ru
Sevda Abulova
Baku, Azerbaijan
seva-abulova@mail.ru
Hagigat Ashirova
Odlar Yurdu University
haqiqatashirova@gmail.com
Rasim Narmanov
ADPU, Shamakhi branch
Typical errors made by pupils in mathematics lessons
In order to solve the mentioned issue, it was mainly considered that it is necessary to use a special model to prevent and correct the errors that were left to be investigated.
Keywords: error, learning, student, mathematics, formula, rule, learning