Arxiv
QƏDİM DİYAR 2025 QƏDİM DİYAR 2024 QƏDİM DİYAR 2023 QƏDİM DİYAR 2022 QƏDİM DİYAR 2021 QƏDİM DİYAR 2020 QƏDİM DİYAR 2019

DOI:  https://doi.org/10.36719/2706-6185/47/157-162

Nurəddin Dahmar

Mohamed El Bachir El Ibrahimi Universiteti - Bordj Bou Arreridj, Əlcəzair

https://orcid.org/0009-0006-4108-6615

noureddine.dahmar@univ-bba.dz

Radhouane Moumene

Mohamed El Bachir El Ibrahimi Universiteti - Bordj Bou Arreridj, Əlcəzair

https://orcid.org/0009-0003-3620-7652

radhouane.moumene@univ-bba.dz

Abdel Halim Amara

Abbas Laghrour Universiteti - Khenchela, Əlcəzair

https://orcid.org/0009-0008-4764-6358

amaraabdelhalim@univ-khenchela.dz

 

Media və istehlak cəmiyyətinin istehsali:

sosial-media tənqidi perspektiv

 

Xülasə

 

Bu tədqiqat işi mediaya və onun istehlak mədəniyyətinin möhkəmləndirilməsindəki roluna toxunur. Kütləvi informasiya vasitələri gündəlik, istər yazılı, istər audiovizual, istərsə də elektron xarakterli bir çox reklam mesajlarını cəlbedici və cəlbedici üsullarla təqdim edirlər. Məqsəd istehlakçıları reklamçılar tərəfindən təklif olunan mal və xidmətləri almağa həvəsləndirmək və bununla da media orqanının reklamdan əldə etdiyi gəliri artırmaqdır. Öz növbəsində, reklamçı öz məhsul və xidmətlərini tanıtmaqdan faydalanır. Bu kontekstdə, Frankfurt məktəbi cəmiyyətdə medianın təqdim etdiyi məzmunu tənqid etdi, onun mütəfəkkirləri media qurumlarını fərdlər arasında istehlak mədəniyyətinin möhkəmləndirilməsində oynadıqları rola görə sərt şəkildə tənqid etdilər. Bu mədəniyyət media mütəxəssislərinin maraqlarına və cəmiyyətin iqtisadi maraqlarına xidmət edir.

Açar sözlər: reklam, istehlak, istehlak cəmiyyəti, media


 


Baxış: 47