DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/47/157-162
Nurəddin Dahmar
Mohamed El Bachir El Ibrahimi Universiteti - Bordj Bou Arreridj, Əlcəzair
https://orcid.org/0009-0006-4108-6615
noureddine.dahmar@univ-bba.dz
Radhouane Moumene
Mohamed El Bachir El Ibrahimi Universiteti - Bordj Bou Arreridj, Əlcəzair
https://orcid.org/0009-0003-3620-7652
radhouane.moumene@univ-bba.dz
Abdel Halim Amara
Abbas Laghrour Universiteti - Khenchela, Əlcəzair
https://orcid.org/0009-0008-4764-6358
amaraabdelhalim@univ-khenchela.dz
Media və istehlak cəmiyyətinin istehsali:
sosial-media tənqidi perspektiv
Xülasə
Bu tədqiqat işi mediaya və onun istehlak mədəniyyətinin möhkəmləndirilməsindəki roluna toxunur. Kütləvi informasiya vasitələri gündəlik, istər yazılı, istər audiovizual, istərsə də elektron xarakterli bir çox reklam mesajlarını cəlbedici və cəlbedici üsullarla təqdim edirlər. Məqsəd istehlakçıları reklamçılar tərəfindən təklif olunan mal və xidmətləri almağa həvəsləndirmək və bununla da media orqanının reklamdan əldə etdiyi gəliri artırmaqdır. Öz növbəsində, reklamçı öz məhsul və xidmətlərini tanıtmaqdan faydalanır. Bu kontekstdə, Frankfurt məktəbi cəmiyyətdə medianın təqdim etdiyi məzmunu tənqid etdi, onun mütəfəkkirləri media qurumlarını fərdlər arasında istehlak mədəniyyətinin möhkəmləndirilməsində oynadıqları rola görə sərt şəkildə tənqid etdilər. Bu mədəniyyət media mütəxəssislərinin maraqlarına və cəmiyyətin iqtisadi maraqlarına xidmət edir.
Açar sözlər: reklam, istehlak, istehlak cəmiyyəti, media