Arxiv
ELMİ TƏDQİQAT - 2025 ELMİ TƏDQİQAT 2024 ELMİ TƏDQİQAT 2023 ELMİ TƏDQİQAT 2022 ELMİ TƏDQİQAT 2021

DOI:  https://doi.org/10.36719/2789-6919/44/31-34

Zülfiyyə Qəhrəmanova

Gəncə Dövlət Universiteti

https://orcid.org/0009-0005-8152-8708

zulfiyyaqahramanova@gmail.com

Natəvan Məmmədzadə

Gəncə Dövlət Universiteti

https://orcid.org/0009-0005-8210-2290

natavan.mammadzade@gdu.edu.az

Günay Abdullayeva

Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti

https://orcid.org/0009-0009-3138-0687

gunaywamsaddinkizi@gmail.com

Türkan Hüseynova

Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti

https://orcid.org/0009-0007-7182-0283

tutu.huseyn@gail.com

Sahilə Salmanova

Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti

https://orcid.org/0000-0003-2004-7730

salmanovasahile7@gmail.com

 

Multimedia təlim vasitələrinin konsepsiyası

 

Xülasə

 

Son illər ümumtəhsil məktəblərində multimedia tədris texnologiyalarından istifadə məsələsi daha çox gündəmə gətirilir. Ancaq yadda saxlamalıyıq ki, bunlar təkcə yeni texniki vasitələr deyil, həm də ənənəvi olanlardan fərqlənən yeni dil öyrətmə metod və üsullarıdır. Müəllim hər bir şagird üçün praktiki dil mənimsəmə mühiti yaratmalı, hər bir şagirdin fənnə fəallıq və maraq göstərməsinə şərait yaratmalıdır.

Müasir pedaqoji texnologiyalar, onlardan biri də multimedia təlim texnologiyası olmaqla, uşaqların təliminə fərdi yanaşmanın həyata keçirilməsinə kömək edir, onların xüsusiyyətlərinə və öyrənmə qabiliyyətinə diqqət yetirir.

Multimedia vasitələrinin tədris posesinə tətbiqi müvafiq pedaqoji texnologiyanın hazırlanmasını da tələb edir, multimedia qurğusunun köməyi ilə eyni zamanda bir neçə növ informasiyadan istifadə olunur.

Açar sözlər: təhsil texnologiyaları, multimedia, təqdimat, internet resursları, multimedia oyunları

 

 


Baxış: 78