DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/44/31-34
Zülfiyyə Qəhrəmanova
Gəncə Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0005-8152-8708
zulfiyyaqahramanova@gmail.com
Natəvan Məmmədzadə
Gəncə Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0005-8210-2290
natavan.mammadzade@gdu.edu.az
Günay Abdullayeva
Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti
https://orcid.org/0009-0009-3138-0687
gunaywamsaddinkizi@gmail.com
Türkan Hüseynova
Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti
https://orcid.org/0009-0007-7182-0283
tutu.huseyn@gail.com
Sahilə Salmanova
Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti
https://orcid.org/0000-0003-2004-7730
salmanovasahile7@gmail.com
Multimedia təlim vasitələrinin konsepsiyası
Xülasə
Son illər ümumtəhsil məktəblərində multimedia tədris texnologiyalarından istifadə məsələsi daha çox gündəmə gətirilir. Ancaq yadda saxlamalıyıq ki, bunlar təkcə yeni texniki vasitələr deyil, həm də ənənəvi olanlardan fərqlənən yeni dil öyrətmə metod və üsullarıdır. Müəllim hər bir şagird üçün praktiki dil mənimsəmə mühiti yaratmalı, hər bir şagirdin fənnə fəallıq və maraq göstərməsinə şərait yaratmalıdır.
Müasir pedaqoji texnologiyalar, onlardan biri də multimedia təlim texnologiyası olmaqla, uşaqların təliminə fərdi yanaşmanın həyata keçirilməsinə kömək edir, onların xüsusiyyətlərinə və öyrənmə qabiliyyətinə diqqət yetirir.
Multimedia vasitələrinin tədris posesinə tətbiqi müvafiq pedaqoji texnologiyanın hazırlanmasını da tələb edir, multimedia qurğusunun köməyi ilə eyni zamanda bir neçə növ informasiyadan istifadə olunur.
Açar sözlər: təhsil texnologiyaları, multimedia, təqdimat, internet resursları, multimedia oyunları