DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/46/109-113
İnci Rəcəbalıyeva
Bakı Slavyan Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0005-3520-1640
recebliinci88@gmail.com
Problemli vəziyyət və təhsil problemi: onların həyata keçirilməsi
üsulları və şərtləri
Xülasə
Problemli vəziyyət və təhsil problemi iki fəaliyyət növünün qarşılıqlı əlaqəsini təmsil edən problemli təlimin metodoloji anlayışlarıdır: müəllim və şagird. Müəllim problemli situasiyalar sistemi yaradır və şagirdlərin fəal axtarış fəaliyyətinə rəhbərlik edir. Tələbələr təfəkkür fəaliyyətlərini həyata keçirməkdə fəaldırlar: problemli vəziyyətləri qavramaq, onları təhlil etmək, təkliflər, fərziyyələr, əsaslandırmalar, sübutlar irəli sürərkən tapşırıqlar və onların həlli yollarını formalaşdırmaq, habelə nəticələrin və qərarların düzgünlüyünü yoxlamaq. Pedaqoji fəaliyyətin verilmiş xarakteristikası “problemli təlimdə şagirdin əsas fəaliyyət növünü – axtarışı əhatə edir, ona görə də o, tədrisin axtarış metodlarına aid edilir”.
Açar sözlər: problemli vəziyyət, təhsil problemi, metodlar, şərtlər