DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/32-38
Telli İbrahimova
Bakı Slavyan Universiteti
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
https://orcid.org/0009-0004-6066-8608
69_cicek_69@rambler.ru
İradə Zamanova
Bakı Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0006-1272-9466
zirada04@gmail.com
Respublikamızda məktəb yaşında öyrənməyi öyrənmək şəriştəsinin formalaşmasının psixoloji-pedaqoji imkanlarının təsnifatı
Xülasə
Məqalə ümumi təhsil müəssisələrdə öyrənməyi öyrənmək səriştələrini şəxsi və peşəkar inkişaf üçün əhəmiyyətli dərəcədə faydalı olan ömür boyu öyrənmə bacarıqları ilə birləşdirir və təsvir edir. Məqalənin məqsədi Azərbaycanda ümumi təhsil müəssisələrində şagirdlərin öyrənməyi öyrənmək bacarıqlarını inkişafında pedaqoji-psixoloji sahələrin təsnifatını təqdim etməkdir.
Bu, öyrənmə bacarıqlarının və ya strategiyalarının açıq şəkildə öyrədilməsi yolu ilə şagirdlərin öyrənmə bacarıqlarını yalnız kurrikulumun müəyyən aspektləri üzrə əldə etmələri əvəzinə, inkişaf etdirmək üçün ibtidai və orta məktəblərdə aparılan öyrənmə təsnifatı tədqiqatlarını müəyyən etmək məqsədi daşıyır.
Öyrənməyin təsnifatı bir iyerarxik ardıcıllıq elmə idraki, affektiv və psixomotor sahə kimi məlumdur. Bu təsnifat olmadan təlimdə şagirdlərin idraki fəaliyyət ardıcllığı düzgün yarana bilmir. Müşahidələr göstərir ki, öyrənməyi öyrənməyin təsnifatı son təhsil təcrübələrində daha çox müzakirə olunan sahədir.
Bu, öyrənmə bacarıqlarının və ya strategiyalarının açıq şəkildə öyrədilməsi yolu ilə şagirdlərin öyrənmə bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün ibtidai və orta məktəblərdə aparılan tədqiqatları müəyyən etmək məqsədi daşıyırdı.
Açar sözlər: öyrənmək, iyerarxiya, təsnifat, koqnitiv, sosial və affektiv