Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/32-38

Telli İbrahimova

Bakı Slavyan Universiteti

filologiya üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0009-0004-6066-8608

69_cicek_69@rambler.ru

İradə Zamanova

Bakı Dövlət Universiteti

https://orcid.org/0009-0006-1272-9466

zirada04@gmail.com

 

Respublikamızda məktəb yaşında öyrənməyi öyrənmək şəriştəsinin formalaşmasının psixoloji-pedaqoji imkanlarının təsnifatı

 

Xülasə

 

Məqalə ümumi təhsil müəssisələrdə öyrənməyi öyrənmək səriştələrini şəxsi və peşəkar inkişaf üçün əhəmiyyətli dərəcədə faydalı olan ömür boyu öyrənmə bacarıqları ilə birləşdirir və təsvir edir. Məqalənin məqsədi Azərbaycanda ümumi təhsil müəssisələrində şagirdlərin öyrənməyi öyrənmək bacarıqlarını inkişafında pedaqoji-psixoloji sahələrin təsnifatını təqdim etməkdir.

Bu, öyrənmə bacarıqlarının və ya strategiyalarının açıq şəkildə öyrədilməsi yolu ilə şagirdlərin öyrənmə bacarıqlarını yalnız kurrikulumun müəyyən aspektləri üzrə əldə etmələri əvəzinə, inkişaf etdirmək üçün ibtidai və orta məktəblərdə aparılan öyrənmə təsnifatı tədqiqatlarını müəyyən etmək məqsədi daşıyır.

Öyrənməyin təsnifatı bir iyerarxik ardıcıllıq elmə idraki, affektiv və psixomotor sahə kimi məlumdur. Bu təsnifat olmadan təlimdə şagirdlərin idraki fəaliyyət ardıcllığı düzgün yarana bilmir. Müşahidələr göstərir ki, öyrənməyi öyrənməyin təsnifatı son təhsil təcrübələrində daha çox müzakirə olunan sahədir.

Bu, öyrənmə bacarıqlarının və ya strategiyalarının açıq şəkildə öyrədilməsi yolu ilə şagirdlərin öyrənmə bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün ibtidai və orta məktəblərdə aparılan tədqiqatları müəyyən etmək məqsədi daşıyırdı.

Açar sözlər: öyrənmək, iyerarxiya, təsnifat, koqnitiv, sosial və affektiv


Baxış: 336