Arxiv
ELMİ TƏDQİQAT - 2025 ELMİ TƏDQİQAT 2024 ELMİ TƏDQİQAT 2023 ELMİ TƏDQİQAT 2022 ELMİ TƏDQİQAT 2021

DOI:  https://doi.org/10.36719/2789-6919/46/158-162

Vüsalə Qarayeva

Gəncə Dövlət Universiteti

pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0009-0004-2198-5360

karayeva.vusala@bk.ru

Mətanət Həsənova

Gəncə Dövlət Universiteti

https://orcid.org/0009-0000-8669-4637

gasanovamatanat43@gmail.com

Nəzrin Quliyeva

Gəncə Dövlət Universiteti

https://orcid.org/0009-0006-5496-5205

nezrinn.quliyeva@mail.ru

Leyla Bağırova

Gəncə Dövlət Universiteti

https://orcid.org/0009-0000-1778-9026

leyla1991@gmail.com

 

Riyaziyyatın tədrisi və modernləşməsi

 

Xülasə

 

Məqalədə ali təhsil müəssisələrində ümumi həmçinin, tətbiqi riyaziyyatın tədris edilməsində innovasiya və modernləşmə məsələləri araşdırılmışdır. Eyni zamanda, dövlət təhsil standartlarına müvafiq şəkildə tədris proqramlarının hazırlanma metodikası da təqdim olunmuşdur. Pedaqoji fəaliyyət daim dəyişikliklərə və inkişaflara bağlıdır, bu əlaqə isə müəllim və tələbənin qarşılıqlı əməkdaşlığı ilə yaranır. Təlim və tərbiyəni həmçinin, təhsilin effektivliyinin yüksək səviyyədə təmin olunmasında kollektiv və onu idarə edən məsul şəxslərin birlikdə fəaliyyəti mühüm əhəmiyyət daşıyır.

Ali təhsil, təhsil sisteminin əsas mərhələlərindən biridir.  Ali təhsil ali məktəblərdə peşə-ixtisas proqramları əsasında təşkil olunur və icra edilir. Daim aktual qalan problemlərdən biri isə orta həmçinin, orta ixtisas məktəblərini bitirənlərin daha yüksək ixtisasa malik mütəxəssis kimi özlərini göstərməsində çətinliklər yaşamasıdır.

Açar sözlər: təhsil, riyaziyyat, innovasiya, İKT, təlim, texnologiya


Baxış: 26