https://doi.org/10.36719/2789-6919/40/78-81

Elmira Həsənova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

doktorant

elmirahesenova3098@gmail.com

https://orcid.org/0009-0002-6285-6878

 

Sosial fəaliyyətlərin şagirdlərin psixoloji sağlamlığına təsiri

 

Xülasə

Sosial fəaliyyətin şagirdlərin psixoloji rifahına təsiri ilə bağlı aparılan tədqiqatlar göstərir ki, aktiv sosial fəaliyyətlərdə iştirak etmək şagirdlərin emosional və psixoloji rifahı üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edir. İctimai fəaliyyətlər şagirdlərin özünə inamını artırır, onların stress və diskomfort hisslərini azaldır, onlara möhkəm münasibətlər qurmağı, problemləri həll etməyi öyrədir. Sosial fəaliyyətlər tələbələrin özlərini daha yaxşı tanımasına və özlərinə inamlarının artmasına şərait yaradır. Komanda oyunları, layihələr və digər qrup fəaliyyətləri uşaqların liderlik və yoldaşlıq bacarıqlarını inkişaf etdirir.  Sosial fəaliyyətlər tələbələrə əlaqələr qurmaq, əmr işi və münaqişələri həll etmək kimi sosial bacarıqları inkişaf etdirməyə kömək edir. Bu bacarıqlar onların sosial və psixoloji inkişafına müsbət təsir edir və həyatlarının digər sahələrində uğur qazanmaq şanslarını artırır. İctimai fəaliyyətlərdə iştirak edən tələbələr həyatın çətinliklərinin öhdəsindən daha yaxşı gəlmək bacarığı qazanırlar. Qrup daxilində problem həll etmə, əməkdaşlıq və qarşılıqlı dəstək kimi təcrübələr onların psixoloji uyğunlaşma qabiliyyətini gücləndirir. Sosial fəaliyyət şagirdlərin psixoloji sağlamlığına müsbət təsir edir, onların emosional vəziyyətinin yaxşılaşmasına, özünə inamının artmasına və stresslə mübarizə qabiliyyətinin yüksəldilməsinə müsbət təsir göstərir. Bu səbəbdən də məktəblərdə ictimai fəaliyyətin təşviq edilməsi və şagirdlərin bu cür fəaliyyətlərə dəvət edilməsi onların ümumi inkişafına böyük əhəmiyyət verir.

Açar sözlər: sosial, münasibət, davranış, şagird, psixoloji


Baxış: 105