DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/47/177-188
Kərim Belkacı
Əlcəzair Universiteti3, Əlcəzair
https://orcid.org/0009-0008-5669-2014
belkassikarim@yahoo.com
Lamia Djoudi
Əlcəzair Universiteti3, Əlcəzair
https://orcid.org/0009-0004-5202-2241
lamiadj2014@gmail.com
Djamila Ouchene
Bouira Universiteti
https://orcid.org/0009-0000-6125-3026
dj.ouchene@unv-bouira.dz
Sosial icma vasitəsilə şirkətin elektron reputasiyasını necə təkmilləşdirmək
olar Menecer: Bimo Facebook səhifəsinin analitik araşdırması
Xülasə
Bu araşdırma Bimo şirkətinin Facebook Fanpage-ə xüsusi diqqət yetirməklə, biznes qurumlarının e-reputasiyasının gücləndirilməsində sosial icma menecerlərinin əsas rolunu araşdırır. Qarışıq metodlardan istifadə edərək, tədqiqat Bimo-nun Facebook Fanpage-də üç ay ərzində tematik nümunələri və əsas məqsədləri ayırd etmək məqsədi ilə yazıları yoxlamaq üçün məzmun təhlilindən istifadə edir. Daha sonra Bimo-nun Facebook Fanpage izləyicilərinin brendə və platforma vasitəsilə təbliğ olunan məhsullara münasibətini öyrənmək üçün onlayn sorğu keçirilir. Tədqiqat bu metodologiyaları sintez etməklə brend qavrayışının formalaşdırılmasında və rəqəmsal mənzərədə istehlakçıların cəlb edilməsində sosial icma menecerlərinin strateji əhəmiyyətini işıqlandırır.
Açar sözlər: e-reputasiya, icma meneceri, Facebook fanpage, qavrayış, brend