Arxiv
QƏDİM DİYAR 2025 QƏDİM DİYAR 2024 QƏDİM DİYAR 2023 QƏDİM DİYAR 2022 QƏDİM DİYAR 2021 QƏDİM DİYAR 2020 QƏDİM DİYAR 2019

DOI:  https://doi.org/10.36719/2706-6185/47/177-188

Kərim Belkacı

Əlcəzair Universiteti3, Əlcəzair

https://orcid.org/0009-0008-5669-2014

belkassikarim@yahoo.com

Lamia Djoudi

Əlcəzair Universiteti3, Əlcəzair

https://orcid.org/0009-0004-5202-2241

lamiadj2014@gmail.com

Djamila Ouchene

Bouira Universiteti

https://orcid.org/0009-0000-6125-3026

dj.ouchene@unv-bouira.dz

 

Sosial icma vasitəsilə şirkətin elektron reputasiyasını necə təkmilləşdirmək

olar Menecer: Bimo Facebook səhifəsinin analitik araşdırması

 

Xülasə

 

Bu araşdırma Bimo şirkətinin Facebook Fanpage-ə xüsusi diqqət yetirməklə, biznes qurumlarının e-reputasiyasının gücləndirilməsində sosial icma menecerlərinin əsas rolunu araşdırır. Qarışıq metodlardan istifadə edərək, tədqiqat Bimo-nun Facebook Fanpage-də üç ay ərzində tematik nümunələri və əsas məqsədləri ayırd etmək məqsədi ilə yazıları yoxlamaq üçün məzmun təhlilindən istifadə edir. Daha sonra Bimo-nun Facebook Fanpage izləyicilərinin brendə və platforma vasitəsilə təbliğ olunan məhsullara münasibətini öyrənmək üçün onlayn sorğu keçirilir. Tədqiqat bu metodologiyaları sintez etməklə  brend  qavrayışının formalaşdırılmasında  və  rəqəmsal  mənzərədə istehlakçıların cəlb edilməsində sosial icma menecerlərinin strateji əhəmiyyətini işıqlandırır.

Açar sözlər: e-reputasiya, icma meneceri, Facebook fanpage, qavrayış, brend

 


Baxış: 61