https://doi.org/10.36719/2789-6919/41/44-48
Mohinur Avazova
Urgənc Dövlət Universiteti
müstəqil tələbə
https://orcid.org/0009-0009-1300-5744
mohinuravezova6@gmail.com
Sülaymon Bokirqaninin mənəvi-pedaqoji görüşlərinin öyrənilməsinin
nəzəri-metodoloji əsasları
Xülasə
Bu gün gənc nəslin əcdadlarının mənəvi irsi əsasında yetişdirilməsi, onların kamil şəxsiyyət kimi yetişdirilməsi müasir biliyin nəzəri əsası hesab olunur. Gənc nəslin Şərq mütəfəkkirlərinin mənəvi irsi əsasında tərbiyə olunması mühüm əhəmiyyət kəsb edir, təhsildə tətbiq edilməli olan mənəvi dəyərlər humanizm, tolerantlıq, mənəvi təkmilləşmədir. Təhsil sistemində mənəvi inkişafın təmin edilməsi, sektorun yeni mərhələyə çatdırılması, problemlərə yanaşma kimi prioritetlər əsasında milli maraqlara söykənən islahatlar dövrün tələbi kimi dəyərləndirilir. Eyni zamanda, sahə ilə bağlı digər normativ hüquqi sənədlərdə nəzərdə tutulmuş vəzifələri yerinə yetirməkdə bugünkü pedaqoqların üzərinə böyük məsuliyyət düşür.
Mütəfəkkirlərin əsərlərinin tədqiqi, təhlili və gənclərimizin təhsil prosesində tətbiqi mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Keçmişdə böyük alimlərimizin əsərlərində şəxsiyyətin kamilliyini yüksəltmək, ədəb nümunələri yaratmaq, halal zəhmətlə çörəkpulu qazanmaq kimi ideyaları görə bilərik.
Süleyman Bakırqani pedaqoji görüşlərini araşdırarkən öz elmi ilə İslam dinini, şəriəti və məzhəb hökmlərini inkişaf etdirmişdir. Süleyman Bakırqani təlimlərində insanlara dünyadakı iztirabların dəhşətini xatırlatmağa, sosial həyatda yaşadığı dövr insanlarının bərabərsizliyinə, ədalətsizliyinə və digər pisliklərinə görə məsuliyyət daşıyanları tərbiyə etməyə çalışır. Şərəfsiz və vəfasız məmurları, pis işlər görənləri, əclafları, nadan və məlumatsızları, talançıları, soyğunçuları ifşa edir.
Açar sözlər: təhsil, kamil insan, mənlik, vicdan, əxlaq, pedaqoji məharət, pedaqoji təcrübə