https://doi.org/10.36719/2789-6919/41/26-29
Nərminə Qədimova
Naxçıvan Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0008-5033-9254
nermineqedimova11@gmail.com
Vasif Adıgözəlovun yaradıcılığında vətənpərvərlik və qəhrəmanlıq mövzusu
Xülasə
Məqalədə Azərbaycan bəstəkarlıq məktəbinin görkəmli nümayəndəsi olan Vasif Adıgözəlovun XX əsrin sonlarında yaratdığı 4 möhtəşəm əsəri - “Odlar Yurdu” (1988, söz: R.Z.Xəndan), “Qarabağ Şikəstəsi” (1989, söz: T.Elçin), “Çanaqqala – 1915” (1988, libretto: S.Duru, mətn: Mehmet Akif Ersoy), “Qəm karvanı” (1999, söz: R.Rza) oratoriyaları Azərbaycan vokal-simfonik əsərləri baxımından təhlil edilir. Məqalədə XX əsrin 90-cı illərində bəstəkarın oratoriya janrında yazılmış əsərlərində Azərbaycan tarixində baş vermiş qanlı, faciəli olaylarla əlaqədar olaraq vətənpərvərlik, qəhrəmanlıq mövzusu xüsusi əhəmiyyət alaraq geniş təfsirini tapır. Vasif Adıgözəlovun yaradıcılığı geniş, müraciət etdiyi mövzular isə rəngarəngdir. Bəstəkarın yaratdığı əsərlərin kataloquna nəzər saldıqda heyrətlənməyə bilmirsən. Vasif Adıgözəlov iki operanın – “Ölülər” və “Natəvan”, musiqili komediyanın – o cümlədən “Nənəmin şahlıq quşu”, “Hacı Qara” (həmmüəllif R.Mustafayev), “Boşanaq, evlənərik”, “Aldın payını, çağır dayını” və s., həmçinin “Odlar yurdu”, “Qarabağ şikəstəsi”, “Çanaqqala-1915”, “Qəm karvanı” oratoriyalarının, 3 simfoniyanın, “Segah” muğam-simfoniyasının, “Mərhələlər”, “Afrika mübarizə edir” və s. simfonik poemaların, 6 instrumental konsertin, bir çox kamera-instrumental əsərlərin, mahnı və romansların, dram tamaşalarına və kinofilmlərə yazılmış musiqilərin müəllifidir.
Açar sözlər: Azərbaycan, bəstəkar, oratoriya, rekviyem, vətənpərvərlik, vokal-simfonik