DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/122/9-15
Ellada Mirişova
Azərbaycan Dillər Univeristeti
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
https://orcid.org/0009-0000-5716-0871
elladamirishova4@gmail.com
Virtual reallıq texnologiyalarının tədris prosesində tətbiqi
Xülasə
Bu məqalənin əsas məqsədi virtual reallıq (VR) texnologiyalarının tədris prosesində tətbiq imkanlarını, onların öyrənmə nəticələrinə təsirini və pedaqoji üstünlüklərini araşdırmaqdır. Araşdırmada təhsil sahəsində texnoloji innovasiyaların inkişaf tendensiyaları nəzərdən keçirilmiş, mövcud elmi mənbələr əsasında analitik yanaşma tətbiq edilmişdir. Təhlillər göstərir ki, virtual reallıq texnologiyaları şagird və tələbələrin öyrənmə prosesinə motivasiyasını artırır, çətin anlaşılan mövzuların vizual və interaktiv şəkildə mənimsənilməsinə imkan yaradır və təcrübə əsasında öyrənmə modelini gücləndirir. Xüsusilə tibb, mühəndislik, təbiət elmləri və texniki fənlərdə VR vasitələrinin istifadəsi tədris keyfiyyətinə nəzərəçarpacaq dərəcədə müsbət təsir göstərmişdir. Bununla yanaşı, texniki və maliyyə məhdudiyyətlərinin mövcudluğu, müəllimlərin VR vasitələrindən istifadə bacarıqlarının yetərincə inkişaf etməməsi kimi problemlər də müşahidə olunmaqdadır. Nəticə etibarilə, VR texnologiyalarının tədris prosesinə uğurlu inteqrasiyası üçün pedaqoji yanaşmaların təkmilləşdirilməsi, müəllimlərin rəqəmsal bacarıqlarının artırılması və təhsil müəssisələrində texniki təminatın yaxşılaşdırılması zəruri hesab olunur.
Açar sözlər: virtual reallıq, tədris prosesi, innovativ texnologiyalar, interaktiv öyrənmə, pedaqoji yanaşmalar, təhsil innovasiyaları