Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 Arxiv

DOI: 10.36719/2707-1146/04/26-29

Kəmalə İbrahim qızı Əliyeva 

Lənkəran Dövlət Universiteti

[email protected]


MƏKTƏBƏQƏDƏR YAŞLI UŞAQLARIN YAŞ XÜSUSİYYƏTLƏRİ VƏ 
DƏYƏRLƏNDİRMƏ PROSESİNİN APARILMASI


Xülasə

"Məktəbəqədər yaşlı uşaqların yaş xüsusiyyətləri və dəyərləndirmə prosesinin aparılması" adlı məqalədə mütəxəssislərin ASP-nin yaş xüsusiyyətlərinin düzgün qiymətləndirilməsi və eyni zamanda aparılan dəyərləndirmə metodlarından düzgün istifadənin əhəmiyyətini vurğulayır. İnkişaf göstəricilərini nəzərə almaqla uşaq üçün fərdi öyrənmə proqramının tərtib olunmasının vacibliyi və istifadə oluna biləcək dəyərləndirmə vasitələri məqalədə ətraflı şərh olunub. Bu baxımdan məqalə pedaqoqlar üçün həm nəzəri, həm də praktik əhəmiyyət daşıyır. Məktəbəqədər yaş dövründə uşaq öz mənini digərlərindən ayıra bilir, cinsi kimlik inkişaf etməyə başlayır, özünün qız və ya oğlan olmasını anlayır. Autizmli uşaqlarda mən, özüm anlayışı, mən şəxs əvəzliyindən istifadə sıx qarşılaşmadığımız məqamdır. 

Açar sözlər: autizm, inkişaf, ləngimə, dəyərləndirmə, əşya davamlılığı, göz kontaktı, sterotipik davranışlar


Kamala Ibrahim Aliyeva

Lankaran State University 

[email protected]


Aged characteristics of preschool children and conducting evaluation process

Abstract

In the article "Aged characteristics of preschool children and conducting their evaluation process" the importance of the precise evaluation of the properities of autistic spectrum disorder by experts and the same time the importance of the accurate usage of evaluation methods conducted by experts is emphasised. Knowing the characteristics of the psychological development according to the age, the possibility of the assessment of the children with general developmental disorder is reflected in the article. Taking into consideration of developmental signs, the vitality of collecting of individual learning programs for a child and the assessment tools which can be applied are interpereted comprehensively in the article. During the pre-school age, the child can distinguish himself from others, begins to develop gender identity, understands whether he is a girl or a boy. In children with autism, the concept of I, myself, the use of the personal pronoun I is something we do not often encounter.

Keywords: Autism, development, setback, assessment, object permenance, eye contact, stereotypical behaviours

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [438,16 Kb] (yüklənib: 14)


Baxış: 123
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]