Arxiv 2023 QƏDİM DİYAR Cild: 5 Sayı: 8 QƏDİM DİYAR Cild: 5 Sayı: 7 QƏDİM DİYAR Cild: 5 Sayı: 6 QƏDİM DİYAR Cild: 5 Sayı: 5 QƏDİM DİYAR Cild: 5 Sayı: 4 QƏDİM DİYAR Cild: 5 Sayı: 3 QƏDİM DİYAR Cild: 5 Sayı: 2 QƏDİM DİYAR Cild: 5 Sayı: 1 2022 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 12 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 11 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 10 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 9 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 8 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 7 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 6 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 5 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 4 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 3 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 2 QƏDİM DİYAR Cild: 4 Sayı: 1 2021 QƏDİM DİYAR Cild: 3 Sayı: 4 QƏDİM DİYAR Cild: 3 Sayı: 3 QƏDİM DİYAR Cild: 3 Sayı: 2 QƏDİM DİYAR Cild: 3 Sayı: 1 2020 QƏDİM DİYAR №02/01 2020 2019 QƏDİM DİYAR №01/01 2019 Arxiv QƏDİM DİYAR Cild: 5 Sayı: 7 Jurnalın tam versiyasıONLAYN OXUİÇİNDƏKİLƏRXumar NovruzovaCəbr kursu ilə məktəb riyaziyyat kursu arasında varisliyin təmin edilməsi6Elnurə SəfərovaHəyat bilgisinin tədrisində “coğrafi biliklər”in fəal təlim metodları ilə tədrisi imkanları11Elnurə ƏliyevaLinqvokulturoloji anlayış olaraq konsept və onun tərcüməsi problemləri (su konseptinin tərcüməsi əsasında)19Qənirə MirzəxanlıHeydər Əliyev Fondunun Azərbaycanın maddi-mədəni irsinin qorunmasında rolu 25Fidan AbdullayevaUşaq hüquqlarından biri kimi təhsil hüququnun əhəmiyyəti30Zeynəb Ələkbərovaİbtidai siniflərdə həyat bilgisi fənninin tədrisi üzrə təbiətlə əlaqəli mövzularda praktiki işin səmərəli təşkili35Gunay AghayevaIntegration of grammar and skills teaching41Lala HamidliImpact of trauma on language acquisition44Hikmet AliyevThe impact of new technologies on the banking sector48Könül XudazadəPedaqoji təcrübənin gələcək pedaqoji fəaliyyətə təsirinin psixoloji təhlili53Nigar HuseynovaCode-switching in esl classes in Azerbaijan58Sevinc Hüseynovaİradi emosional qabiliyyət. Müəllim-şagird münasibətləri. Müəllimin pedaqoji fəaliyyəti, qabiliyyəti və ona verilən tələblər63Kəmalə SadıqovaBiologiya tədrisində yovşan cinsinin bəzi növlərinin təyinində əyləncəli məşğələlərin tətbiqi68Aysel Şükürovaİngilis dilində konseptual metaforlar 74 Ana səhifə Məqalə göndər Haqqında Məqsəd və əhatə dairəsi Etik qaydalar Yazı qaydaları Redaksiya heyəti Beynəlxalq indekslər Son sayı Arxiv Əlaqə
Jurnalın tam versiyasıONLAYN OXUİÇİNDƏKİLƏRXumar NovruzovaCəbr kursu ilə məktəb riyaziyyat kursu arasında varisliyin təmin edilməsi6Elnurə SəfərovaHəyat bilgisinin tədrisində “coğrafi biliklər”in fəal təlim metodları ilə tədrisi imkanları11Elnurə ƏliyevaLinqvokulturoloji anlayış olaraq konsept və onun tərcüməsi problemləri (su konseptinin tərcüməsi əsasında)19Qənirə MirzəxanlıHeydər Əliyev Fondunun Azərbaycanın maddi-mədəni irsinin qorunmasında rolu 25Fidan AbdullayevaUşaq hüquqlarından biri kimi təhsil hüququnun əhəmiyyəti30Zeynəb Ələkbərovaİbtidai siniflərdə həyat bilgisi fənninin tədrisi üzrə təbiətlə əlaqəli mövzularda praktiki işin səmərəli təşkili35Gunay AghayevaIntegration of grammar and skills teaching41Lala HamidliImpact of trauma on language acquisition44Hikmet AliyevThe impact of new technologies on the banking sector48Könül XudazadəPedaqoji təcrübənin gələcək pedaqoji fəaliyyətə təsirinin psixoloji təhlili53Nigar HuseynovaCode-switching in esl classes in Azerbaijan58Sevinc Hüseynovaİradi emosional qabiliyyət. Müəllim-şagird münasibətləri. Müəllimin pedaqoji fəaliyyəti, qabiliyyəti və ona verilən tələblər63Kəmalə SadıqovaBiologiya tədrisində yovşan cinsinin bəzi növlərinin təyinində əyləncəli məşğələlərin tətbiqi68Aysel Şükürovaİngilis dilində konseptual metaforlar 74