Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv
DOI: 10.36719/AEM/2007-2019/47/111-114
Ülviyyə Salam qızı  Aslanova
Bakı, 170№-li tam orta məktəb

İNKLÜZİV TƏHSİL: MAHİYYƏTİ, MƏQSƏD VƏ VƏZİFƏLƏRİ

Açar sözlər:İnkluziv təhsil, sağlamlığı məhdud olan uşaqlar, adaptasiya, təhsil, pedaqoji proses
Key words:Inclusive education, children with disabilities, adaptation, education, pedagogical process
Ключевые слова:Инклюзивное образование, дети с ограниченными возможностями, адаптация, образование, педагогический процесс

Ümummilli lider Heydər Əliyevin 2001-ci il iyunun 5-də imzaladığı “Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin təhsili (xüsusi təhsil) haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunu” (1) və bu qanundan irəli gələn müvafiq qərar və sərəncamlar xüsusilə “Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strateğiyası” haqqında 24 oktyabr 2013-cü il tarixdə verilmiş ölkə Prezidenti cənab İlham Əliyevin verdiyi  sərəncam inklüziv təhsilin inkişafı üçün xüsusi əhəmiyyət kəsb etmişdir. Sərəncamda təhsilin ikinci strateji istiqaməti təhsil sahəsində insan resurslarının müasirləşdirilməsini nəzərdə tutur ki, bu inkluziv təhsili də özündə  ehtiva  edir və orada "... xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar üçün inkişaf və inklüziv təlim proqramlarının hazırlanması" (2) mühüm məsələ kimi   qarşıya  qoyulmuşdur.

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [162,5 Kb] (yüklənib: 250)

Baxış: 2 010
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]