DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/91/76-81
Shafag Valiyeva
Baku Engineering University
STRATEGIES OF TEACHING AND LEARNING VOCABULARY
Abstract
Vocabulary is the fundamental part of language, so its mastery is one of the significant components in acquiring a second or foreign language. Also, it is one of the major challenges that foreign language learners face during the process of learning a language. One way to alley the problem is to assist students in becoming independent learners during the course of L2 vocabulary learning. Hence the best way to be fully driven to the process is to notify the strategies below:
A Table Vocabulary Method
A Visual Dictionary Method
Picture Prompts Method
Paraphrasing Method
Vocabulary Based Stories Method
An Associative Method
A Quick Write Method
As Wright noted, "...the more words ELLs know, the more they can speak and write and understand what they heard and read" (p.160). This is why vocabulary development is so essential for ELLs”.
Keywords: vocabulary leaning strategies, ELL, chart, visual dictionary, vocabulary development
Şəfəq Vəliyeva
Bakı Mühəndislik Universiteti
Lüğətin öyrədilməsi və öyrənilmə strategiyası
Xülasə
Lüğət dilin əsas hissəsidir, ona görə də onun mənimsənilməsi ikinci və ya xarici dilin mənimsənilməsində mühüm komponentlərdən biridir. Həmçinin, bu, xarici dil öyrənənlərin dil öyrənmə prosesində qarşılaşdıqları əsas ünsürlərdən biridir. Proses zamanı qarşıya çıxan problemləri həll etməyin bir yolu, L2 lüğətinin öyrənilməsi zamanı tələbələrə müstəqil öyrənənlər olmaqda kömək etməkdir. Beləliklə, prosesə tam şəkildə qoşulmağın ən yaxşı yolu aşağıdakı strategiyaları xəbərdar etməkdir:
Cədvəl lüğəti metodu
Vizual lüğət, etodu
Şəkil təklifləri Mmetodu
Parafraz metodu
Lüğətə əsaslanan hekayələr metodu
Assosiativ metodu
Sürətli yazma metodu
Raytın qeyd etdiyi kimi, “İDÖ-i (ingilis dili öyrənciləri) nə qədər çox söz bilsələr, bir o qədər çox danışa, yaza və eşitdiklərini, oxuduqlarını başa düşə bilərlər”. Buna görə də lüğətin inkişafı İDÖ (ingilis dili öyrənciləri) üçün çox vacibdir”.
Açar sözlər: lüğətə meylli strategiyalar, ELL, diaqram, vizual lüğət, lüğət inkişafı