Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/91/76-81

Shafag Valiyeva 

Baku Engineering University 

[email protected]


STRATEGIES OF TEACHING AND LEARNING VOCABULARY


Abstract

Vocabulary is the fundamental part of language, so its mastery is one of the significant components in acquiring a second or foreign language. Also, it is one of the major challenges that foreign language learners face during the process of learning a language. One way to alley the problem is to assist students in becoming independent learners during the course of L2 vocabulary learning. Hence the best way to be fully driven to the process is to notify the strategies below:

  •     
  •     A     Table Vocabulary Method

        
  •     A     Visual Dictionary Method

        
  •     Picture     Prompts Method

        
  •     Paraphrasing     Method      

        
  •     Vocabulary     Based Stories Method

        
  •     An     Associative Method           

        
  •     A     Quick Write Method

As Wright noted, "...the more words ELLs know, the more they can speak and write and understand what they heard and read" (p.160). This is why vocabulary development is so essential for ELLs”. 

Keywords: vocabulary leaning strategies, ELL, chart, visual dictionary, vocabulary development


Şəfəq Vəliyeva

Bakı Mühəndislik Universiteti

[email protected]


Lüğətin öyrədilməsi və öyrənilmə strategiyası


Xülasə

Lüğət dilin əsas hissəsidir, ona görə də onun mənimsənilməsi ikinci və ya xarici dilin mənimsənilməsində mühüm komponentlərdən biridir. Həmçinin, bu, xarici dil öyrənənlərin dil öyrənmə prosesində qarşılaşdıqları əsas ünsürlərdən biridir. Proses zamanı qarşıya çıxan problemləri həll etməyin bir yolu, L2 lüğətinin öyrənilməsi zamanı tələbələrə müstəqil öyrənənlər olmaqda kömək etməkdir. Beləliklə, prosesə tam şəkildə qoşulmağın ən yaxşı yolu aşağıdakı strategiyaları xəbərdar etməkdir:

  •     
  •     Cədvəl     lüğəti metodu

        
  •     Vizual     lüğət, etodu

        
  •     Şəkil     təklifləri Mmetodu

        
  •     Parafraz     metodu

        
  •     Lüğətə     əsaslanan hekayələr metodu

        
  •     Assosiativ     metodu

        
  •     Sürətli     yazma metodu

Raytın qeyd etdiyi kimi, “İDÖ-i (ingilis dili öyrənciləri) nə qədər çox söz bilsələr, bir o qədər çox danışa, yaza və eşitdiklərini, oxuduqlarını başa düşə bilərlər”. Buna görə də lüğətin inkişafı İDÖ (ingilis dili öyrənciləri) üçün çox vacibdir”.

Açar sözlər: lüğətə meylli strategiyalar, ELL, diaqram, vizual lüğət, lüğət inkişafı



MƏQALƏNİ YÜKLƏ [649,93 Kb] (yüklənib: 25)


Baxış: 343
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]