Arxiv
2024 Ləman Ceyhun qızı Şahvələdli
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti [email protected]
USİ-Lİ UŞAQLARDA SENSOR İNKİŞAF ÜZRƏ TƏŞKİL EDİLƏN
KORREKSİON MƏŞĞƏLƏLƏRİN MƏZMUN VƏ İSTİQAMƏTLƏRİ
(Tezislər)
Açar sözlər: uşaq serebral iflici, sensor inkişaf, duyğu, qavrayış, korreksiya.
Key words: cerebrel palsy, sensor development, sense, perception,correction
Ключевые слова: церебральный паралич, сенсорное развитие,ошущение, восприятие, коррекция
USİ-li uşaqların sensor inkişaf üzrə təşkil edilən korreksiya işinin əsas məzmununu pozulmanın quruluşu, dayaq -hərəkət aparatı funksiyasının ağır nitq, eşitmə, görmə çatışmazlığı ilə birgə özünü göstərməsi, həmçinin uşağın sensor, intellektual, motor və nitq inkişafı səviyyəsi, uşağın şəxsiyyət inkişafının xüsusiyyətlərini müəyyən edir.
Korreksiya məşğələlərin seçilməsi, təşkili formaları, onun keçirilmə saatlarının miqdarı bütövlükdə (tədris planına müvafiq) müəllim -defektoloq tərəfindən hər bir uşağın fərdi psixo - fiziki xüsusiyyətlərini dərindən öyrənməsi əsasında həyata keçirilir.
MƏQALƏNİ YÜKLƏ
[137,11 Kb] (yüklənib: 59)
Baxış:
922